Počet záznamov: 1
Digitalizace nákupní zkušenosti a proliferace touchpointů
Názov Digitalizace nákupní zkušenosti a proliferace touchpointů Preklad názvu Digitalization of purchasing experience and proliferation of touchpoint Autorské údaje Jan Staněk Autor Staněk Jan Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 27, č. 4 (2017), s. 13-15. - Praha : Česká marketingová společnost, 2017. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Heslá komunikácia marketingová * správanie spotrebiteľa * zákazníci * digitalizácia * technológie nové * marketing elektronický * prieskum trhu Anotácia Digitalizácia dramaticky zmenila nákupnú skúsenosť a dnešní marketéri potrebujú nájsť nové cesty ako rásť a prežiť. To vyžaduje používať nové metódy (ako napr. social listening) a zladiť všetky kanály a touchpointy. Proces Path-to-purchase a jeho štyri fázy. Otázky, na ktoré je potrebné sa sústrediť pri výskume konzumentov na ich ceste k nákupu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2017: 1-4 + 1príl.
článok
Počet záznamov: 1