Počet záznamov: 1  

Význam a potenciál in-store komunikace pohledu maloobchodu

  1. Názov Význam a potenciál in-store komunikace pohledu maloobchodu
    Preklad názvuImportance and potential of in-store communication from a retail point of view
    Autorské údajeDaniela Krofiánová
    Autor Krofiánová Daniela
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 27, č. 4 (2017), s. 8-11. - Praha : Česká marketingová společnost, 2017. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá marketing * maloobchod * prostriedky reklamné * propagácia * podpora predaja
    AnotáciaHlavné motivačné faktory pre spoluprácu s dodávateľmi v in-store komunikácii. Prínos POP (point of purchase) prostriedkov. Vnímaná dôležitosť mediálnych kanálov a jednotlivých POP prostriedkov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 1-4 + 1príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.