Počet záznamov: 1  

Artificial intelligence marketing and predicting consumer choice

  1. Názov Artificial intelligence marketing and predicting consumer choice : an overview of tools and techniques
    Autorské údajeSteven Struhl
    Autor Struhl Steven M.
    Vydavateľské údajeNew York : Kogan Page , 2017. - 254 s.
    ISBN978-0-7494-7955-8
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá výskum marketingový * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie * analýzy * metódy * technika obchodná * nástroje marketingové * inteligencia umelá * prognózovanie * trh
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra898907

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    898907OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.