Počet záznamov: 1  

Strategické kroky a rozhodnutia startupov v medzinárodnom prostredí

  1. Názov Strategické kroky a rozhodnutia startupov v medzinárodnom prostredí
    Súbežný názovStrategic steps and decisions of start-ups in international environment
    Autorské údajeKatarína Procházková
    Autor Procházková Katarína EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Podnikateľské modely a podnikateľské stratégie startupov III. : recenzovaný zborník vedeckých prác. S. 149-166. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Slávik Štefan ; Hvorecký Jozef ; Papulová Emília. ISBN 978-80-225-4457-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá start-up * podnikanie medzinárodné * trh medzinárodný * trh zahraničný * rozhodovanie strategické * prostredie podnikateľské * výskum * Slovensko
    AnotáciaStartupy v medzinárodnom prostredí. Vplyv podnikateľského modelu startupu na jeho globálny úspech. Európske krajiny vhodné na rozbehnutie podnikania. Základné formy vstupu na zahraničný trh. Výsledky výskumu - vybrané ukazovatele získané počas výskumu za trojročné obdobie.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00790-008, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.