Počet záznamov: 1  

Trh s luxusným tovarom a vnímanie značiek

  1. Názov Trh s luxusným tovarom a vnímanie značiek
    Preklad názvuLuxurious Goods Market and Brands Perception
    Autorské údajeJozef Gajdoš, Katarína Petrovčíková
    Autor Gajdoš Jozef EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Petrovčiková Katarína EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. Roč. 16, č. 2 (2017), s. 107-114. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2017. ISSN 1335-9746
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá značky * tovar luxusný * pojmy * história * kvalita
    AnotáciaPojem luxus. Vzťah luxus a trh s luxusným tovarom Vnímanie značiek spojených s luxusom. Desať najväčších spoločností na trhu s luxusným tovarom.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00829-010, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.