Počet záznamov: 1  

Zmyslový marketing ako nástroj budovania značky na medzinárodnom trhu

  1. Názov Zmyslový marketing ako nástroj budovania značky na medzinárodnom trhu
    Preklad názvuSensory marketing as a tool of brand building in the international market
    Autorské údajeMargaréta Nadányiová
    Autor Nadányiová Margaréta
    Zdrojový dokument Medzinárodné vzťahy : interdisciplinárny vedecký časopis. Roč. 15, č. 4 (2017), s. 371-389. - Bratislava : Fakulta medzinárodných vzťahov EU, 2017. ISSN 1336-1562
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá budovanie značky * trh medzinárodný * stratégia marketingová * marketing * emócie * reklama * spotrebitelia * značky
    AnotáciaZmyslový marketing predstavuje spôsob, akým môžu podniky ovplyvňovať zmysly spotrebiteľov a vyvolať tak u nich emócie, ktoré ovplyvňujú ich nákupné správanie a vnímanie produktu či značky. Prehľad literatúry venovanej problematike zmyslového marketingu z pohľadu viacerých zahraničných i domácich autorov. Využitie zmyslového marketingu v praxi. Prínosy zmyslového marketingu ako nástroja pre budovanie značky (nielen) na medzinárodnom trhu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF294.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.