Počet záznamov: 1  

Služby cestovního ruchu a řízení jejich kvality: zaměření na úlohu veřejného sektoru

  1. Názov Služby cestovního ruchu a řízení jejich kvality: zaměření na úlohu veřejného sektoru
    Súbežný názovTourism services and service quality management: a focus on the role of the public sector
    Autorské údajeMarkéta Bobková, Svatava Nunvářová
    Autor Bobková Markéta
    Spoluautori Nunvářová Svatava
    Zdrojový dokument Studia turistica : online časopis pro vzdělávání v cestovním ruchu. Roč. 8, č. 2 (listopad 2017), s. 7-17. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2017. ISSN 1804-252X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá ruch cestovný * kvalita služieb * služby * riadenie kvality * štandardy medzinárodné * sektor verejný * benchmarking * Česko * Švajčiarsko * Rakúsko
    AnotáciaTeoretické východiská problematiky riadenia kvality v cestovnom ruchu. EFQM Excelence Model pre cestovný ruch. Destinačný benchmarking. Úloha verejného sektoru v riadení kvality v cestovnom ruchu. Zabezpečenie kvality verejných služieb v ČR. Zahraničné skúsenosti so zavádzaním štandardov kvality služieb (Švajčiarsko, Horné Rakúsko).
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2017: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF477.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.