Počet záznamov: 1
Corporate social responsibility (CSR) as a key driver of corporate reputation
Názov Corporate social responsibility (CSR) as a key driver of corporate reputation Preklad názvu Sociálna zodpovednosť podnikov (CSR) ako hnacia sila reputácie spoločnosti Autorské údaje Mária Kozáková Autor Kozáková Mária EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Zdrojový dokument EDAMBA 2017 : conference proceedings : knowledge and skills for sustainable development: the role of economics, business, management and related disciplines : [20th] international scientific conference for doctoral students and post-doctoral scholars : University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 4 - 6 april 2017. Pp. 246-255 online. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2017 / Wallner Jozef ; Adamcová Silvia ; Árendáš Peter ; EDAMBA 2017 : knowledge and skills for sustainable development: the role of economics, business, management and related disciplines International scientific conference. ISBN 978-80-225-4429-0 Poznámky APVV-15-0511. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá korporácie * zodpovednosť spoločenská * meranie * meno obchodné * podnik sociálny Anotácia Teoretická analýza dôvodov pre sociálnu zodpovednosť korporácií (CSR - corporate social responsibility). Budovanie dobrej povesti spoločnosti na základe sociálnej zodpovednosti podniku. Prezentácia najspoľahlivejších a spoločensky najzodpovednejších spoločností na svete podľa každoročnej správy Global Pulse Study vydávanej Inštitútom pre reputáciu (Reputational Institute). Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00952-032, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 669.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1