Počet záznamov: 1  

Chatbot - pomocník, který se nikdy neunaví

  1. Názov Chatbot - pomocník, který se nikdy neunaví
    Autorské údajeKateřina Ondrušová, Zuzana Poláčková
    Autor Ondrušová Kateřina
    Spoluautori Poláčková Zuzana
    Zdrojový dokument Bankovnictví : odborný měsíčník pro profesionální finance. Roč. 24, č. 12 (2017), s. 36-37. - Praha : 4H production, 2017. ISSN 1212-4273
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá technológie informačné * technológie komunikačné * technológie nové * inteligencia umelá * komunikácia elektronická * komunikácia marketingová
    AnotáciaKomunikácia s ľuďmi je pre podnikanie kľúčová v akejkoľvek forme a prostredníctvom rôznych kanálov. Medzi hlavné komunikačné kanály v súčasnosti patria chatovací roboti, virtuálni asistenti a digitálni pomocníci. Táto komunikačná platforma je atraktívnym nástrojom pri interakcii s klientom. Pri chatbotovi je potrebná umelá inteligencia a správna konfigurácia bot nástrojov. Využitie chatbota v marketingu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 7-12 + 1 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.