Počet záznamov: 1  

Od balenia k váženiu

  1. Názov Od balenia k váženiu
    Autorské údajeMarek Rajcsányi
    Autor Rajcsányi Marek
    Zdrojový dokument Obchod : marketing, retail, FMCG. Roč. 22, č. 6 (2017), s. 24-25. - Bratislava : MAFRA, 2017. ISSN 1335-2008
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá obaly * dizajn * ochrana spotrebiteľa * ekológia * balenie * plasty
    AnotáciaKľúčové témy, ktoré v nasledujúcich rokoch ovplyvnia tvorbu spotrebiteľského obalového dizajnu na saturovaných európskych trhoch. Pridaná hodnota v podobe pochopenia meniacich sa spotrebiteľských preferencií a orientácie na inovácie obalových materiálov. Ekologické myslenie firiem.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.