Počet záznamov: 1  

Ani najlepší produkt sa nepredá sám

  1. Názov Ani najlepší produkt sa nepredá sám
    Autorské údajeDominik Miša, Ján Janšík
    Autor Miša Dominik (Autor interview)
    Spoluautori Janšík Ján (Účastník interview)
    Zdrojový dokument Obchod : marketing, retail, FMCG. Roč. 22, č. 6 (2017), s. 26-28. - Bratislava : MAFRA, 2017. ISSN 1335-2008
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá spokojnosť zákazníkov * správanie spotrebiteľa * obuv * obuvníctvo * manažéri * firmy
    AnotáciaRozhovor s brand manažérom siete predajní Baťa, Jánom Janšíkom o koncepte firmy Baťa. Pozitívny a negatívny vplyv pri predaji obuvi. Trend personifikácie ako budúcnosť obuvy. Vizitka firmy Baťa.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.