Počet záznamov: 1  

Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017

  1. Názov Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017 [elektronický zdroj] : proceedings of scientific papers
    Autorské údajeKatarína Grančičová et al., editorial and compilation work: Dana Hrušovská, scientific reviewers: Petr Suchánek, Miroslav Tóth
    Ďalší autori Hrušovská Dana (Vedecký redaktor) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Suchánek Petr (Recenzent)
    Tóth Miroslav (Recenzent) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska
    Vydavateľské údajeBrno : Munipress , 2017. - CD-ROM [106 s., 7,1 AH]
    Vydanie1st ed.
    ISBN978-80-210-8867-2
    PoznámkyVEGA 1/0546/15
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * značky * marketing elektronický * stratégia marketingová * segmentácia
    Kategória EPCRedakčné a zostavovateľské práce knižného charakteru (bibliografie, encyklopédie, katalógy, slovníky, zborníky...)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Odkazy (11) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Signatúra899624
    Archív EPCE17 00859-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF2.6 MBz IP adresy EU po prihlásení
    Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017

    elektronická kniha

    Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017
    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    899624SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.