Počet záznamov: 1  

The Specifics of Marketing of Third Sector Non-profit Organizations

  1. Názov The Specifics of Marketing of Third Sector Non-profit Organizations
    Súbežný názovŠpecifiká marketingu neziskových organizácií tretieho sektora
    Autorské údajeSylvia Bukovová, Gabriela Dubcová
    Autor Bukovová Sylvia EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Dubcová Gabriela EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017 : proceedings of scientific papers. S. 7-13 CD-ROM. - Brno : Munipress, 2017 / Hrušovská Dana ; Suchánek Petr ; Tóth Miroslav. ISBN 978-80-210-8867-2
    PoznámkyVEGA 1/0784/15 (50 %). - VEGA 1/0546/15 (50 %)
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá marketing sociálny * marketing * marketing mix * identita podniková * sektor terciárny * organizácie neziskové * financovanie * zdroje finančné
    AnotáciaCharakteristika marketingu neziskových organizácií (NO) - sociálneho marketingu. Nutnosť marketingu NO pri získavaní finančných zdrojov. Porovnanie marketingu neziskových a ziskových organizácií. Charakteristika 7P v marketingu NO.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00859-003, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF374.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.