Počet záznamov: 1
The Use of the Category of Financial Indicators in the Area of Marketing Performance Assessment in Businesses in Slovakia
Názov The Use of the Category of Financial Indicators in the Area of Marketing Performance Assessment in Businesses in Slovakia Súbežný názov Využitie kategórie finančných ukazovateľov v oblasti hodnotenia marketingovej výkonnosti v podnikoch na Slovensku Autorské údaje Katarína Grančičová, Dana Hrušovská, Anita Romanová Autor Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Romanová Anita EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM Zdrojový dokument Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017 : proceedings of scientific papers. S. 43-54 CD-ROM. - Brno : Munipress, 2017 / Hrušovská Dana ; Suchánek Petr ; Tóth Miroslav. ISBN 978-80-210-8867-2 Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku
Poznámky VEGA 1/0546/15 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Heslá marketing * podnik * výkonnosť * efektívnosť * meranie výkonnosti * ukazovatele * ukazovatele efektívnosti * tržby * marža * zisk * výdavky * Slovensko Anotácia Prehľad najčastejšie uvádzaných a sledovaných marketingových ukazovateľov merania marketingovej výkonnosti; finančné a nefinančné ukazovatele. Identifikácia aktuálneho poznania a stavu v oblasti hodnotenia marketingovej výkonnosti v podnikoch na Slovensku - výsledky dotazníkového prieskumu z obdobia 11/2016-03/2017. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00859-007, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 717.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1