Počet záznamov: 1
Performance Evaluation in the Area of a Marketing Approach Based on the Customer's Satisfaction
Názov Performance Evaluation in the Area of a Marketing Approach Based on the Customer's Satisfaction Súbežný názov Hodnotenie výkonnosti v oblasti marketingového prístupu zameraného na spokojnosť zákazníka Autorské údaje Dana Hrušovská, Katarína Grančičová Autor Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017 : proceedings of scientific papers. S. 65-72 CD-ROM. - Brno : Munipress, 2017 / Hrušovská Dana ; Suchánek Petr ; Tóth Miroslav. ISBN 978-80-210-8867-2 Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku (50%)
Poznámky VEGA 1/0546/15 (50 %). - VEGA 1/0876/17 (50 %) Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Heslá marketing * výkonnosť * meranie výkonnosti * zákazníci * lojálnosť zákazníkov * spokojnosť zákazníkov * prieskum * ukazovatele výkonnosti * Slovensko Anotácia Pojmy spokojnosti zákazníka a lojality zákazníka. Metódy merania spokojnosti a lojality zákazníka; modely spokojnosti zákazníka. Výsledky prieskumu vykonaného v podnikoch v Slovenskej republike v roku 2016 s cieľom zistiť, aký význam majú pre podnik ukazovatele merania spokojnosti a lojality, aká je frekvencia merania ukazovateľov, či sledujú podniky tieto ukazovatele a spôsob ich hodnotenia. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00859-009, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 558.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1