Počet záznamov: 1  

Assessing the Performance of a Marketing Approach Based on Customer Segmentation

  1. Názov Assessing the Performance of a Marketing Approach Based on Customer Segmentation
    Súbežný názovHodnotenie výkonnosti marketingového prístupu založeného na segmentácii zákazníkov
    Autorské údajeDana Hrušovská, Štefan Majtán
    Autor Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017 : proceedings of scientific papers. S. 73-80 CD-ROM. - Brno : Munipress, 2017 / Hrušovská Dana ; Suchánek Petr ; Tóth Miroslav. ISBN 978-80-210-8867-2
    PoznámkyVEGA 1/0546/15 (50 %). - VEGA 1/0876/17 (50 %)
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá marketing * podnik * výkonnosť * výkonnosť podniku * segmentácia * zákazníci * ukazovatele výkonnosti * prieskum * Slovensko
    AnotáciaSegmentácia ako konkurenčná výhoda. Hodnotenie marketingovej výkonnosti založené na segmentácii zákazníkov. Vyhodnotenie prieskumu uskutočneného v spoločnostiach v Slovenskej republike v roku 2016 s dôrazom na prieskum celkového počtu zákazníkov a počtu nových zákazníkov, ako je frekvencia používania indikátora počet nových zákazníkov, význam pre podnik a spôsob hodnotenia.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00859-010, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF542 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.