Počet záznamov: 1  

Alternative Approaches to Marketing in the Context of Responsible Corporate Behavior and Social Behavior

  1. Názov Alternative Approaches to Marketing in the Context of Responsible Corporate Behavior and Social Behavior
    Súbežný názovAlternatívne prístupy marketingu v kontexte zodpovedného správania a sociálnosti podnikov
    Autorské údajeJana Kissová, Gabriela Dubcová
    Autor Kissová Jana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Dubcová Gabriela EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017 : proceedings of scientific papers. S. 81-90 CD-ROM. - Brno : Munipress, 2017 / Hrušovská Dana ; Suchánek Petr ; Tóth Miroslav. ISBN 978-80-210-8867-2
    PoznámkyVEGA 1/0784/15 (50 %). - VEGA 1/0546/15 (50 %)
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá marketing * marketing sociálny * marketing spoločenský * podnik * sektor terciárny * organizácie neziskové * správanie * správa podniku * správanie sociálne * zodpovednosť * zodpovednosť podniku spoločenská * fundraising
    AnotáciaŠpecifikácia alternatívnych prístupov marketingu podnikov v rámci spolupráce s neziskovým sektorom, a priblížiť tak spoločensky zodpovedný marketing a sociálny rozmer, ktorý prináša uvedené partnerstvo. Sociálne zodpovedný marketing a jeho súčasti: dobročinný marketing, sociálny marketing, fundraising.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00859-011, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF681.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.