Počet záznamov: 1  

Indicators of Online Marketing Performance

  1. Názov Indicators of Online Marketing Performance
    Súbežný názovUkazovatele výkonnosti online marketingu
    Autorské údajeAnita Romanová
    Autor Romanová Anita EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017 : proceedings of scientific papers. S. 91-98 CD-ROM. - Brno : Munipress, 2017 / Hrušovská Dana ; Suchánek Petr ; Tóth Miroslav. ISBN 978-80-210-8867-2
    PoznámkyVEGA 1/0546/15
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá marketing * marketing mix * marketing elektronický * internet * technológie nové * technológie komunikačné * technológie informačné * výkonnosť podniku * meranie výkonnosti * ukazovatele výkonnosti * siete sociálne * stránky webové * reklama
    AnotáciaVýznam internetového marketingu vo vzťahu k vývoju v oblasti IKT. Internetový (online) marketing a kľúčové ukazovatele jeho výkonnosti. Meranie výkonnosti marketingových aktivít: webová analytika, konverzia, webové stránky, spätné odkazy, PPC systémy, sociálne médiá.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00859-012, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF398.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.