Počet záznamov: 1
Indicators of Online Marketing Performance
Názov Indicators of Online Marketing Performance Súbežný názov Ukazovatele výkonnosti online marketingu Autorské údaje Anita Romanová Autor Romanová Anita EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM Zdrojový dokument Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017 : proceedings of scientific papers. S. 91-98 CD-ROM. - Brno : Munipress, 2017 / Hrušovská Dana ; Suchánek Petr ; Tóth Miroslav. ISBN 978-80-210-8867-2 Poznámky VEGA 1/0546/15 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Heslá marketing * marketing mix * marketing elektronický * internet * technológie nové * technológie komunikačné * technológie informačné * výkonnosť podniku * meranie výkonnosti * ukazovatele výkonnosti * siete sociálne * stránky webové * reklama Anotácia Význam internetového marketingu vo vzťahu k vývoju v oblasti IKT. Internetový (online) marketing a kľúčové ukazovatele jeho výkonnosti. Meranie výkonnosti marketingových aktivít: webová analytika, konverzia, webové stránky, spätné odkazy, PPC systémy, sociálne médiá. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00859-012, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 398.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1