Počet záznamov: 1  

Budovanie značky zamestnávateľa ako efektívne riešenie prilákania a udržania si kvalitnej pracovnej sily v podniku

  1. Názov Budovanie značky zamestnávateľa ako efektívne riešenie prilákania a udržania si kvalitnej pracovnej sily v podniku
    Súbežný názovEmployer branding as an effective solution to attract and maintain a high-quality workforce in a company
    Autorské údajeNatália Matkovčíková
    Autor Matkovčíková Natália EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Ekonomické- sociálne nástroje ako faktor tvorby pracovných miest v podnikoch : zborník vedeckých statí : VEGA č. 1/0662/15. S. 23-28. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Polednáková Anna ; Kita Jaroslav ; Škriniar Pavel. ISBN 978-80-225-4471-9
    PoznámkyVEGA 1/0662/15
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá podnik * budovanie značky * budovanie značky zamestnávateľa * značky * sily pracovné * kvalita * trh práce * marketing personálny
    AnotáciaAktuálne trendy vývoja na trhu práce a rastúci význam personálneho marketingu a investícií podnikov do budovania značky zamestnávateľa. Budovanie značky ako efektívne riešenie prilákania a udržania si kvalitnej pracovnej sily v podniku. Štruktúra budovania značky zamestnávateľa.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00866-005, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.