Počet záznamov: 1
Budovanie značky zamestnávateľa ako efektívne riešenie prilákania a udržania si kvalitnej pracovnej sily v podniku
Názov Budovanie značky zamestnávateľa ako efektívne riešenie prilákania a udržania si kvalitnej pracovnej sily v podniku Súbežný názov Employer branding as an effective solution to attract and maintain a high-quality workforce in a company Autorské údaje Natália Matkovčíková Autor Matkovčíková Natália EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Ekonomické- sociálne nástroje ako faktor tvorby pracovných miest v podnikoch : zborník vedeckých statí : VEGA č. 1/0662/15. S. 23-28. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Polednáková Anna ; Kita Jaroslav ; Škriniar Pavel. ISBN 978-80-225-4471-9 Poznámky VEGA 1/0662/15 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá podnik * budovanie značky * budovanie značky zamestnávateľa * značky * sily pracovné * kvalita * trh práce * marketing personálny Anotácia Aktuálne trendy vývoja na trhu práce a rastúci význam personálneho marketingu a investícií podnikov do budovania značky zamestnávateľa. Budovanie značky ako efektívne riešenie prilákania a udržania si kvalitnej pracovnej sily v podniku. Štruktúra budovania značky zamestnávateľa. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00866-005, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1