Počet záznamov: 1  

Znižovanie fluktuácie prostredníctvom budovania zamestnávateľskej značky spoločnosti

  1. Názov Znižovanie fluktuácie prostredníctvom budovania zamestnávateľskej značky spoločnosti
    Súbežný názovReducing employee turnover via building employer brand of the company
    Autorské údajeKristína Kováčiková
    Autor Kováčiková Kristína EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Ekonomické- sociálne nástroje ako faktor tvorby pracovných miest v podnikoch : zborník vedeckých statí : VEGA č. 1/0662/15. S. 29-33. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Polednáková Anna ; Kita Jaroslav ; Škriniar Pavel. ISBN 978-80-225-4471-9
    PoznámkyVEGA 1/0662/15
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá budovanie značky * značky * podnik * zamestnanci * fluktuácia * marketing personálny
    AnotáciaPersonálny marketing ako podstatná súčasť stratégie spoločnosti. Zmeny na trhu práce. Zmena preferencií zamestnancov pri výbere zamestnania. Význam reputácie spoločnosti. Nástroje budovania zamestnávateľskej značky.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00866-006, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.