Počet záznamov: 1  

Trendom je zážitkové nakupovanie

  1. Názov Trendom je zážitkové nakupovanie
    Autorské údajeHenrieta Halasová
    Autor Halasová Henrieta
    Zdrojový dokument Obchod : marketing, retail, FMCG. Roč. 22, č. 6 (2017), s. 18. - Bratislava : MAFRA, 2017. ISSN 1335-2008
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá domy obchodné * nákup * spokojnosť zákazníkov * spotrebitelia * porovnanie medzinárodné * výstavba investičná
    AnotáciaPočet nákupných centier neustále narastá, stavia sa najmä v Turecku, Spojených arabských emirátoch a Rusku. Nákupné centrá sa snažia odlíšiť poskytovaním neobvyklého komfortu a zážitkov. Vo výstavbe nezaostávajú ani krajiny východnej Európy. Trendom sú prestavby starších obchodných domov na nové.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.