Počet záznamov: 1  

E-learning ako nástroj pre zvyšovanie efektívnosti výučby

  1. Názov E-learning ako nástroj pre zvyšovanie efektívnosti výučby
    Preklad názvuE-learning as the Tool for Improvement the Effectiveness of Teaching Process
    Autorské údajeRoman Lacko, František Hurný
    Autor Lacko Roman EUBPHFKEK - Katedra ekonómie PHF - zrušené
    Spoluautori Hurný František EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Zdrojový dokument Journal of innovations and applied statistics : vedecký internetový časopis. Roč. 7, č. 2 (2017), s. 60-64 online. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2017. ISSN 1338-5224
    PoznámkyI-17-103-00 (Alternatívne prístupy k hodnoteniu podnikovej výkonnosti a efektívnosti)
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá vzdelávanie elektronické * študenti * počítače * výučba vedecká * školy stredné * politika vzdelávania
    AnotáciaNávrh výskumného modelu, ktorý by pochopil zámery používania e-learningu u vysokoškolských študentov a tiež faktory, ktoré poukazujú na významné rozdiely medzi používaním počítačov a smartfónov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00876-010, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2017: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti549.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.