Počet záznamov: 1
Sociálne siete ako nástroj marketingovej komunikácie podniku
Názov Sociálne siete ako nástroj marketingovej komunikácie podniku Preklad názvu Social Networks as an Instrument of Business Communication Autorské údaje Kristína Straková Autor Straková Kristína Spoluautori Mucha Martin EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Journal of innovations and applied statistics : vedecký internetový časopis. Roč. 7, č. 3 (špec. vydanie 2017), s. 41-48 online. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2017. ISSN 1338-5224 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing * siete sociálne * komunikácia marketingová * marketing mix * marketing elektronický * technológie informačné * technológie komunikačné Anotácia Nové trendy v marketingu, porovnanie trendov spred 10 rokov a v súčasnosti. Pojmy marketingový mix a komunikačný mix. Internetový marketing / digitálny marketing. Podstata marketingu na sociálnych sieťach. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 01075-001, online Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2017: 3
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 740.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1