Počet záznamov: 1  

Sociálne siete ako nástroj marketingovej komunikácie podniku

  1. Názov Sociálne siete ako nástroj marketingovej komunikácie podniku
    Preklad názvuSocial Networks as an Instrument of Business Communication
    Autorské údajeKristína Straková
    Autor Straková Kristína
    Spoluautori Mucha Martin EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Journal of innovations and applied statistics : vedecký internetový časopis. Roč. 7, č. 3 (špec. vydanie 2017), s. 41-48 online. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2017. ISSN 1338-5224
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * siete sociálne * komunikácia marketingová * marketing mix * marketing elektronický * technológie informačné * technológie komunikačné
    AnotáciaNové trendy v marketingu, porovnanie trendov spred 10 rokov a v súčasnosti. Pojmy marketingový mix a komunikačný mix. Internetový marketing / digitálny marketing. Podstata marketingu na sociálnych sieťach.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 01075-001, online
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2017: 3

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti740.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.