Počet záznamov: 1  

Diversification of marketing strategies among small farms: empirical evidence from family farms in Taiwan

  1. Názov Diversification of marketing strategies among small farms: empirical evidence from family farms in Taiwan
    Preklad názvuDiverzifikácia marketingových stratégií medzi malými farmami: empirický dôkaz z rodinných fariem v Taiwane
    Autorské údajePei-An Liao, Hung-Hao Chang, Junlin He, Kannika Saeliw
    Autor Liao Pei-An
    Spoluautori Chang Hung-Hao
    He Junlin
    Saeliw Kannika
    Zdrojový dokument Agricultural economics. Vol. 63, no. 11 (2017), pp. 493-501. - Prague : Czech academy of agricultural sciences, 2017. ISSN 0139-570X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá stratégia podnikateľská * marketing * farmy rodinné * predaj priamy * Taiwan * štúdie prípadové
    AnotáciaFaktory, ktoré ovplyvňujú výber farmárov medzi prístupnými marketingovými stratégiami. Stratégia priameho predaja. Prípadová štúdia robená na vzorke 5600 rodinných fariem v Taiwane v r. 2014.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 7-12

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF161.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.