Počet záznamov: 1  

The ravishing essence of the 21st century marketing

  1. Názov The ravishing essence of the 21st century marketing
    Preklad názvuZneužívaná esencia marketingu z 21. storočia
    Autorské údajeMartin Hudec
    Autor Hudec Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Karviná Ph.D. conference on business and economics : proceedings of 10th international scientific conference : november 1 - 3, 2017, Karviná, Czech Republic. Pp. 63-73. - Karviná : Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karviná, 2017 / Tvrdoň Michal ; Karviná Ph.D. conference on business and economics International scientific conference. ISBN 978-80-7510-265-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0224/15 Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax
    PoznámkyVEGA 1/0224/15
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * dejiny myslenia ekonomického * vývoj * technológie obchodné * analýza komparatívna * prax odborná * klienti
    AnotáciaAnalýza a porovnanie trendov v modernom marketingu. Použitie v praxi so zákazníkom, ktorý je zaplavený reklamami na dennej báze.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00903-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti910.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.