Počet záznamov: 1  

Enchanting essence of interconnecting sustainable development and marketing

  1. Názov Enchanting essence of interconnecting sustainable development and marketing
    Preklad názvuOčarujúca podstata prepojenia trvalo udržateľlného rozvoja a marketingu
    Autorské údajeMartin Hudec, Zuzana Okasová
    Autor Hudec Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Okasová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Karviná Ph.D. conference on business and economics : proceedings of 10th international scientific conference : november 1 - 3, 2017, Karviná, Czech Republic. Pp. 135-143. - Karviná : Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karviná, 2017 / Tvrdoň Michal ; Karviná Ph.D. conference on business and economics International scientific conference. ISBN 978-80-7510-265-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0224/15 Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax
    PoznámkyVEGA 1/0282/15. - VEGA 1/0224/15
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá rozvoj trvalo udržateľný * marketing * integrácia * zodpovednosť * prostredie životné
    AnotáciaPrepojenie medzi marketingom a trvalo udržateľným rozvojom. Analýza, syntéza a porovnanie. Znaky trvalo udržateľného marketingu. Prezentácia integrácie sociálnych a enviromentálnych cieľov do marketingových programov.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00903-002, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti586.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.