Počet záznamov: 1  

CRM ako nástroj inovatívneho manažmentu a jeho uplatňovanie v podnikoch na Slovensku

  1. Názov CRM ako nástroj inovatívneho manažmentu a jeho uplatňovanie v podnikoch na Slovensku
    Súbežný názovCRM as a Tool for Innovative Management and Its Application in Enterprises in Slovakia
    Autorské údajeAndrea Čambalíková, Ľuboslav Szabo
    Autor Čambalíková Andrea EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Spoluautori Szabo Ľuboslav EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Inovatívne prístupy v manažmente a ich vplyv na konkurencieschopnosť a úspešnosť podnikov v podmienkach globalizujúcej sa ekonomiky. S. 61-67 CD-ROM. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2017 / Čambalíková Andrea ; Mišún Juraj ; Dušek Jiří. ISBN 978-80-7556-025-4
    PoznámkyVEGA 1/0109/17
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá manažment inovačný * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * pojmy * podnik * zákazníci * Slovensko
    AnotáciaPosúdenie uplatňovania metódy riadenia vzťahov so zákazníkmi v podnikoch na Slovensku. CRM ako jeden z inovatívnych prístupov v manažmente. Základné pojmy a princípy CRM, zhodnotenie výhod a nevýhod. Poznatky z aplikácie CRM v praxi podnikov. Analýza dosiahnutých výsledkov týkajúcich sa CRM.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00949-009, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF553.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.