Počet záznamov: 1  

Marketigový mix – teoretické vymedzenie

  1. Názov Marketigový mix – teoretické vymedzenie
    Preklad názvuMarketing mix – theoretical approach
    Autorské údajeEva Miklóšová
    Autor Miklóšová Eva
    Zdrojový dokument Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 13, č. 4 (2017), s. 29-35. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2017. ISSN 1336-7137
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * nástroje marketingové * marketing mix * pojmy * stratégia marketingová
    AnotáciaCharakteristika marketingového mixu. Základné nástroje marketingového mixu „4 P“, prostredníctvom ktorých sa podnik snaží uspokojiť zákazníkov optimálnym spôsobom.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2017: 4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF284.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.