Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia spoločnosti pôsobiacej v segmente minerálnych vôd

  1. Názov Marketingová stratégia spoločnosti pôsobiacej v segmente minerálnych vôd
    Autorské údajeLenka Danková
    Autor Danková Lenka EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Zborník príspevkov a abstraktov z workshopu mladých vedeckých pracovníkov PhDWorks : Košice, 8. november 2017. S. 75 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Lacko Roman ; Hurný František ; PhDWorks Workshop mladých vedeckých pracovníkov. ISBN 978-80-225-4470-2
    PoznámkyAbstrakt
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCAbstrakty príspevkov z domácich konferencií
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00920-002, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.