Počet záznamov: 1
The Influence of an emission scandal on online reputation of Volkswagen
Názov The Influence of an emission scandal on online reputation of Volkswagen Preklad názvu Vplyv emisného škandálu na online reputáciu spoločnosti Volkswagen Autorské údaje Vladimír Hojdik, Mária Kozáková, Pavel Melich Autor Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Kozáková Mária EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Melich Pavel EUBFPMKML - Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM Zdrojový dokument Karviná Ph.D. conference on business and economics : proceedings of 10th international scientific conference : november 1 - 3, 2017, Karviná, Czech Republic. Pp. 238-245. - Karviná : Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karviná, 2017 / Tvrdoň Michal ; Karviná Ph.D. conference on business and economics International scientific conference. ISBN 978-80-7510-265-2 Poznámky I-17-108-00 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá budovanie značky * Volkswagen * poškodenie mena * online povesť * priemysel automobilový * emisie Anotácia Analýza povesti spoločnosti Volkswagen pred a po emisnom škandále zo septembra 2015, ktorý vypukol v USA a pokračuje v celom svete. Prezentácia teoretického pozadia a literárneho prehľadu o internetovej reputácii spoločnosti. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00903-005, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 583.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1