Počet záznamov: 1  

The Influence of an emission scandal on online reputation of Volkswagen

  1. Názov The Influence of an emission scandal on online reputation of Volkswagen
    Preklad názvuVplyv emisného škandálu na online reputáciu spoločnosti Volkswagen
    Autorské údajeVladimír Hojdik, Mária Kozáková, Pavel Melich
    Autor Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Kozáková Mária EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Melich Pavel EUBFPMKML - Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM
    Zdrojový dokument Karviná Ph.D. conference on business and economics : proceedings of 10th international scientific conference : november 1 - 3, 2017, Karviná, Czech Republic. Pp. 238-245. - Karviná : Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karviná, 2017 / Tvrdoň Michal ; Karviná Ph.D. conference on business and economics International scientific conference. ISBN 978-80-7510-265-2
    PoznámkyI-17-108-00
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá budovanie značky * Volkswagen * poškodenie mena * online povesť * priemysel automobilový * emisie
    AnotáciaAnalýza povesti spoločnosti Volkswagen pred a po emisnom škandále zo septembra 2015, ktorý vypukol v USA a pokračuje v celom svete. Prezentácia teoretického pozadia a literárneho prehľadu o internetovej reputácii spoločnosti.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00903-005, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti583.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.