Počet záznamov: 1  

Behaviorální ekonomie a možnosti jejího využití v marketingu

  1. Názov Behaviorální ekonomie a možnosti jejího využití v marketingu
    Súbežný názovBehavioral economics and its application in marketing
    Preklad názvuBehaviorálna ekonómia a možnosti jej využitia v marketingu
    Autorské údajeMartin Horváth
    Autor Horváth Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument New trends 2017 : new trends in economics, management, marketing and public administration : proceedings of the 12th annual international scientific conference : 9. - 10. november 2017, Znojmo, Czech Republic. S. 185-193 online. - Znojmo : Private College of Economic Studies Znojmo, 2017 ; New trends 2017 : new trends in economics, management, marketing and public administration International scientific conference. ISBN 978-80-87314-90-6. ISSN 2336-7431
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá ekonómia behaviorálna * marketing * vedy kognitívne * psychológia * psychológia aplikovaná * racionalita * emócie * správanie spotrebiteľa * správanie
    AnotáciaPohľad klasickej ekonómie na ľudské správanie a jeho porovnanie s prístupom behaviorálnej ekonómie. Vymedzenie a definícia systematických odchýlok od racionality (návnada, rámovanie, sila slova "zadarmo", ukotvenie, sila ceny atď.); možnosti ich aplikácie v marketingu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00926-002, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.1 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.