Počet záznamov: 1
Behaviorální ekonomie a možnosti jejího využití v marketingu
Názov Behaviorální ekonomie a možnosti jejího využití v marketingu Súbežný názov Behavioral economics and its application in marketing Preklad názvu Behaviorálna ekonómia a možnosti jej využitia v marketingu Autorské údaje Martin Horváth Autor Horváth Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument New trends 2017 : new trends in economics, management, marketing and public administration : proceedings of the 12th annual international scientific conference : 9. - 10. november 2017, Znojmo, Czech Republic. S. 185-193 online. - Znojmo : Private College of Economic Studies Znojmo, 2017 ; New trends 2017 : new trends in economics, management, marketing and public administration International scientific conference. ISBN 978-80-87314-90-6. ISSN 2336-7431 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Heslá ekonómia behaviorálna * marketing * vedy kognitívne * psychológia * psychológia aplikovaná * racionalita * emócie * správanie spotrebiteľa * správanie Anotácia Pohľad klasickej ekonómie na ľudské správanie a jeho porovnanie s prístupom behaviorálnej ekonómie. Vymedzenie a definícia systematických odchýlok od racionality (návnada, rámovanie, sila slova "zadarmo", ukotvenie, sila ceny atď.); možnosti ich aplikácie v marketingu. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00926-002, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.1 MB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1