Počet záznamov: 1  

Evolution, adaptation and expansion of programmatic buying in selected regions

  1. Názov Evolution, adaptation and expansion of programmatic buying in selected regions
    Preklad názvuVývoj, adaptácia a rozšírenie programového nákupu vo vybraných regiónoch
    Autorské údajeMartin Kuchta, Patrik Richnák
    Autor Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Richnák Patrik
    Zdrojový dokument New trends 2017 : new trends in economics, management, marketing and public administration : proceedings of the 12th annual international scientific conference : 9. - 10. november 2017, Znojmo, Czech Republic. Pp. 238-246 online. - Znojmo : Private College of Economic Studies Znojmo, 2017 ; New trends 2017 : new trends in economics, management, marketing and public administration International scientific conference. ISBN 978-80-87314-90-6. ISSN 2336-7431
    Poznámky1-17-106-00
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá marketing * kampane reklamné * marketing elektronický * vývoj * nákup * nákup elektronický * internet * technológie nové * regióny * USA * Európa * porovnanie medzinárodné
    AnotáciaVývoj, adaptácia a rozšírenie programového nákupu ako integrálna súčasť digitálneho marketingu. Výhody a nevýhody programového nákupu. Technológie využívané pri programovom nakupovaní. Prehľad literatúry a porovnanie európskych krajín a USA.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00926-003, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF861.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.