Počet záznamov: 1  

Hodnotenie študentov a miera nejednoznačnosti pri klasifikovaní úrovne ich vedomostí a zručností

  1. Názov Hodnotenie študentov a miera nejednoznačnosti pri klasifikovaní úrovne ich vedomostí a zručností
    Súbežný názovThe Student assessment and the level of ambiguity at classifying their knowledge and skills
    Autorské údajeAlexandra Mandáková
    Autor Mandáková Alexandra EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ
    Zdrojový dokument Jazyk vo vyučovaní a vede : zborník vedeckých prác. S. 90-95 online. - Trnava : Slovenská spoločnosť pre regionálnu politiku pri SAV, 2017 / Štefančík Radoslav ; Dulebová Irina ; Lišková Danuša. ISBN 978-80-972278-3-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá vzdelávanie * vzdelávanie vysokoškolské * študenti * žiaci * štandardy * vedomosti * zručnosti * klasifikácia
    AnotáciaNedokonalosti hodnotenia žiakov a študentov, ako je napríklad nedostatočná výpovedná hodnota známky o jednotlivých vedomostiach alebo zručnostiach žiaka v rámci rôznych disciplín daného predmetu, alebo miera nejednoznačnosti pri porovnávaní žiakov navzájom alebo škôl. Náčrt možných východísk z tejto situácie. Nástroje hodnotenia a posun v názoroch na hodnotenie výstupov z vyššieho vzdelávania. Niektoré charakteristiky súčasného hodnotenia. Reformný proces hodnotenia.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00950-013, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti607.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.