Počet záznamov: 1  

Multifaktorová analýza online reputácie vybraných slovenských spoločností pôsobiacich v automobilovom priemysle – subsektor dodávateľov

  1. Názov Multifaktorová analýza online reputácie vybraných slovenských spoločností pôsobiacich v automobilovom priemysle – subsektor dodávateľov
    Súbežný názovMultifactor analysis of online reputation of selected slovak automotive companies – subsector of suppliers
    Autorské údajeVladimír Hojdik
    Autor Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku XI. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 114-123 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4462-7
    PoznámkyI-17-108-00
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá priemysel automobilový * podnikanie * analýza ekonometrická * meranie * väzba spätná * spotrebitelia * siete sociálne
    AnotáciaVýznam a dôležitosť reputácie a online reputácie pre spoločnosti. Analýza sentimentu a multifaktorová analýza sentimentu ako nástroj na meranie online reputácie. Aplikácia multifaktorovej analýzy sentimentu a následne zmeranie a zhodnotenie online reputácie 10 vybraných spoločností podnikajúcich v automobilovom priemysle na Slovensku. Postavenie a štruktúra automobilového priemyslu na Slovensku.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00994-014, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti675.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.