Počet záznamov: 1  

Online marketingové nástroje vplývajúce na reputáciu podniku

  1. Názov Online marketingové nástroje vplývajúce na reputáciu podniku
    Súbežný názovOnline marketing tools impacting the company's reputation
    Autorské údajePavel Melich
    Autor Melich Pavel EUBFPMKML - Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku XI. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 222-229 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4462-7
    PoznámkyI-17-108-00
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing elektronický * nástroje marketingové * médiá sociálne * komunikácia elektronická * komunikácia marketingová * meno obchodné * väzba spätná
    AnotáciaVýznam online marketingových nástrojov na reputáciu podniku v rôznych oblastiach pôsobenia. Efektívne ovplyvňovanie zdrojov informácií, ktoré sa dostanú do povedomia verejnosti, odberateľov a dodávateľov. Nástroje online marketingu: platba za klik, sociálne médiá, e-mail marketing.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00994-027, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti410.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.