Počet záznamov: 1
Online marketingové nástroje vplývajúce na reputáciu podniku
Názov Online marketingové nástroje vplývajúce na reputáciu podniku Súbežný názov Online marketing tools impacting the company's reputation Autorské údaje Pavel Melich Autor Melich Pavel EUBFPMKML - Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku XI. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 222-229 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4462-7 Poznámky I-17-108-00 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing elektronický * nástroje marketingové * médiá sociálne * komunikácia elektronická * komunikácia marketingová * meno obchodné * väzba spätná Anotácia Význam online marketingových nástrojov na reputáciu podniku v rôznych oblastiach pôsobenia. Efektívne ovplyvňovanie zdrojov informácií, ktoré sa dostanú do povedomia verejnosti, odberateľov a dodávateľov. Nástroje online marketingu: platba za klik, sociálne médiá, e-mail marketing. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00994-027, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 410.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1