Počet záznamov: 1  

Hodnotenie podnikateľskej stratégie startupov prostredníctvom analýzy externého prostredia

  1. Názov Hodnotenie podnikateľskej stratégie startupov prostredníctvom analýzy externého prostredia
    Súbežný názovEvaluation of startup business strategy through external environment analysis
    Autorské údajeIvana Mišúnová Hudáková
    Autor Mišúnová Hudáková Ivana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku XI. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 245-256 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4462-7
    PoznámkyVEGA 1/0019/15
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá start-up * stratégia podnikateľská * prostredie podnikateľské * analýza ekonomická * analýza trhu * vplyvy na prácu vonkajšie
    AnotáciaRôzne druhy moderných podnikateľských stratégií start-upov hodnotené na základe analýzy podnikateľského prostredia. Stratégia „zadarmo“ (freemium model), stratégia modelu združovania, stratégia juda. Vybrané porterove generické stratégie. Stratégia nákladového vodcovstva. Koncept štíhleho start-upu. Kooperatívno-konkurenčná stratégia. „Stratégia modrého oceánu."
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00994-030, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti431.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.