Počet záznamov: 1  

Kritické faktory riadenia služieb podnikovej informatiky

  1. Názov Kritické faktory riadenia služieb podnikovej informatiky
    Preklad názvuCritical factors in IS/IT sector
    Autorské údajeMojmír Kokles, Terézia Romanová
    Autor Kokles Mojmír EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Spoluautori Romanová Terézia EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku XI. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 294-304 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4462-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá technológie informačné * informatika manažérska * riadenie systémové * manažment celostný * služby * infraštruktúra podniková * procesy podnikové
    AnotáciaVšetky formy riadenia služieb IS/IT zastrešuje pojem "IT Service Management" (ITSM). Zavedenie štandardizovaného systému ITSM v organizácií predstavuje komplexné úsilie orientované nielen technologicky, ale aj manažérsky s dopadom na celú organizáciu. Pri zavádzaní ITSM je tiež potrebné poznať a prihliadať na kritické faktory implementácie.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00994-035, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti674.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.