Počet záznamov: 1  

Nákupné správanie spotrebiteľov: marketingový prístup

  1. Názov Nákupné správanie spotrebiteľov: marketingový prístup . 2
    Autorské údajePavol Kita
    Autor Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentMaloobchod a špecifikácia časovo-priestorového správania spotrebiteľov. S. 19-51 [2,1 AH]. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017 / Kita Jaroslav ; Maryáš Jaroslav. ISBN 978-80-223-4434-0
    PoznámkyAPVV-16-0232
    Druh dokumenturozpis článkov z kníh
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá nákup * spotrebitelia * marketing * správanie spotrebiteľa * spotreba
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00956-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.