Počet záznamov: 1  

Být digitální znamená být blíž zákazníkovi

  1. Názov Být digitální znamená být blíž zákazníkovi
    Autorské údajePavel Riegger
    Autor Riegger Pavel
    Zdrojový dokument Bankovnictví : odborný měsíčník pro profesionální finance. Roč. 25, č. 1 (2018). - Praha : 4H production, 2018
    Top finance. Č. (2017), s. 23. ISSN 1212-4273
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá bankovníctvo * bankovníctvo elektronické * prognózy * technológie nové * technológie komunikačné * technológie informačné * digitalizácia * inteligencia umelá
    AnotáciaTrendy v oblasti bankovníctva na rok 2018. Banky budú v roku 2018 pokračovať v rozširovaní portfólia svojich digitálnych produktov. Zároveň umožnia klientom kontrolovať ich produkty pomocou digitálnych a on-line nástrojov. Vďaka umelej inteligencii budú finančné údaje spracované v reálnom čase a klientom budú chodiť automaticky generované produkty na mieru.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2018: 1-5 + 5príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.