Počet záznamov: 1
Marketingová komunikácia a jej miesto v strategickom riadiacom procese
Názov Marketingová komunikácia a jej miesto v strategickom riadiacom procese Súbežný názov Marketing communication and its place in a strategic managerial process Autor Kudlová Zuzana EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF Spoluautori Lukáč Jozef EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF Zdrojový dokument Nové trendy v manažmente a marketingu IV. : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z vedeckého workshopu : 5. - 6. október 2017, Zámutov, Slovensko. S. 39-46 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Kršák Branislav ; Mesároš Peter ; Nové trendy v manažmente a marketingu Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-4458-0 Poznámky I-17-105-00 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing vzťahový * Tesco * marketing * marketing strategický * procesy rozhodovacie * stratégia marketingová * komunikácia * komunikácia marketingová Anotácia Teoretické aspekty individuálneho marketingu. Analýza marketingovej komunikácie a jej nástrojov. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 01001-018, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 271.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1