Počet záznamov: 1  

Marketingová komunikácia a jej miesto v strategickom riadiacom procese

  1. Názov Marketingová komunikácia a jej miesto v strategickom riadiacom procese
    Súbežný názovMarketing communication and its place in a strategic managerial process
    Autor Kudlová Zuzana EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF
    Spoluautori Lukáč Jozef EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF
    Zdrojový dokument Nové trendy v manažmente a marketingu IV. : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z vedeckého workshopu : 5. - 6. október 2017, Zámutov, Slovensko. S. 39-46 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Kršák Branislav ; Mesároš Peter ; Nové trendy v manažmente a marketingu Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-4458-0
    PoznámkyI-17-105-00
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing vzťahový * Tesco * marketing * marketing strategický * procesy rozhodovacie * stratégia marketingová * komunikácia * komunikácia marketingová
    AnotáciaTeoretické aspekty individuálneho marketingu. Analýza marketingovej komunikácie a jej nástrojov.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 01001-018, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti271.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.