Počet záznamov: 1  

Prípadové štúdie z marketingu územia, z verejného a neziskového marketingu

  1. Názov Prípadové štúdie z marketingu územia, z verejného a neziskového marketingu
    Autorské údajeAnna Vaňová, Katarína Vitálišová, Kamila Borseková
    Autor Vaňová Anna
    Spoluautori Vitálišová Katarína
    Borseková Kamila
    Korporácia Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici . Ekonomická fakulta
    Vydavateľské údajeBanská Bystrica : BELIANUM , 2017. - 99 s.
    ISBN978-80-557-1297-0
    Iné vydanie na rovnakom médiu Place marketing, public and nonprofit marketing: case studies. - Banská Bystrica : BELIANUM, 2017 / Vaňová Anna ; Vitálišová Katarína ; Borseková Kamila ; Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici Ekonomická fakulta
    Druh dokumentuskriptá
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing územia * komunikácia marketingová * médiá sociálne * značky * mestá * kreativita * samospráva miestna * správanie * zodpovednosť * sektor verejný * rozpočty * marketing vzťahový * výhody konkurenčné
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 0, prezenčne 2
    Odkazy (1) - KNIHY
    Signatúra899396, 899642

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    899396SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    899642SEKPobočka SEK Košicelen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.