Počet záznamov: 1  

Place marketing, public and nonprofit marketing: case studies

  1. Názov Place marketing, public and nonprofit marketing: case studies
    Autorské údajeAnna Vaňová, Katarína Vitálišová, Kamila Borseková
    Autor Vaňová Anna
    Spoluautori Vitálišová Katarína
    Borseková Kamila
    Korporácia Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici . Ekonomická fakulta
    Vydavateľské údajeBanská Bystrica : BELIANUM , 2017. - 98 s.
    ISBN978-80-557-1313-7
    Iné vydanie na rovnakom médiu Prípadové štúdie z marketingu územia, z verejného a neziskového marketingu. - Banská Bystrica : BELIANUM, 2017 / Vaňová Anna ; Vitálišová Katarína ; Borseková Kamila ; Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici Ekonomická fakulta
    Druh dokumentuskriptá
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing územia * komunikácia marketingová * médiá sociálne * značky * mestá * kreativita * samospráva miestna * správanie * zodpovednosť * sektor verejný * rozpočty * marketing vzťahový * výhody konkurenčné
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.3, z toho voľných 2, prezenčne 1
    Odkazy (1) - KNIHY
    Signatúra899397, 899639, 899641

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    899397SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    899639SEKPobočka SEK Košicevoľný
    899641SEKPobočka SEK Košicevoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.