Počet záznamov: 1  

Marketing územia

  1. Názov Marketing územia
    Autorské údajeAnna Vaňová, Katarína Vitálišová, Kamila Borseková
    Autor Vaňová Anna
    Spoluautori Vitálišová Katarína
    Borseková Kamila
    Korporácia Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici . Ekonomická fakulta
    Vydavateľské údajeBanská Bystrica : BELIANUM , 2017. - 97 s.
    ISBN978-80-557-1296-3
    Iné vydanie na rovnakom médiu Place marketing. - Banská Bystrica : BELIANUM, 2017 / Vaňová Anna ; Vitálišová Katarína ; Borseková Kamila ; Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici Ekonomická fakulta
    Druh dokumentuskriptá
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing územia * rozvoj územný * marketing mix * komunikácia marketingová * plánovanie strategické * samospráva miestna * partnerstvo verejno-súkromné * zdroje ľudské * riadenie strategické * marketing vzťahový
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 0, prezenčne 2
    Odkazy (1) - KNIHY
    Signatúra899394, 899640

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    899394SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    899640SEKPobočka SEK Košicelen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.