Počet záznamov: 1
Marketing územia
Názov Marketing územia Autorské údaje Anna Vaňová, Katarína Vitálišová, Kamila Borseková Autor Vaňová Anna Spoluautori Vitálišová Katarína Borseková Kamila Korporácia Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici . Ekonomická fakulta Vydavateľské údaje Banská Bystrica : BELIANUM , 2017. - 97 s. ISBN 978-80-557-1296-3 Iné vydanie na rovnakom médiu Place marketing. - Banská Bystrica : BELIANUM, 2017 / Vaňová Anna ; Vitálišová Katarína ; Borseková Kamila ; Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici Ekonomická fakulta Druh dokumentu skriptá Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing územia * rozvoj územný * marketing mix * komunikácia marketingová * plánovanie strategické * samospráva miestna * partnerstvo verejno-súkromné * zdroje ľudské * riadenie strategické * marketing vzťahový Báza dát KNIHY Počet ex. 2, z toho voľných 0, prezenčne 2 Odkazy (1) - KNIHY Signatúra 899394, 899640
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 899394 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 899640 SEK Pobočka SEK Košice len prezenčne
Počet záznamov: 1