Počet záznamov: 1  

The Impact of CRM Strategy on Business Outcomes

  1. Názov The Impact of CRM Strategy on Business Outcomes . 26
    Preklad názvuVplyv stratégie CRM na výsledky podniku
    Autorské údajeDagmar Lesakova
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Knowledge - economy - society : management in the face of contemporary challenges and dilemmas. Pp. 265-271 online. - Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2017 / Jaki Andrzej ; Mikuła Bogusz ; Wójcik-Karpacz Anna. ISBN 978-83-65907-12-7
    Výstup z projektu VEGA 1/0224/15 Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax
    PoznámkyVEGA 1/0224/15
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaPoľsko
    Heslá podnik * výsledok hospodársky * konkurencieschopnosť * výkonnosť podniku * marketing * zákazníci * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * analýza komparatívna
    AnotáciaTri typy systémov CRM podľa zamerania (na informačno-komunikačné technológie, interakcie alebo integráciu). Analýza dôsledkov rozdielneho zamerania v riadení vzťahov so zákazníkmi na výkonnosť spoločnosti.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00989-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti268.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.